Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
bigone schreef:Dacht gisteravond al dat ze wat beter te pas was. Wat levendiger en meer eetlust. Mooi, een zieke merrie op het einde van de dracht is wel het minste wat je kunt gebruiken.
Neonlight schreef:Zelf denk ik dat ze hetzelfde had als mijn merrie vorig jaar, en waar meer merries last van hebben, veulen die op de darmen ligt, bij het "proefdraaien" een dag of 10 voor de bevalling. Neon had daarna ook spuitpoep, had niets te maken met een virus, maar meer met de medicatie.
elfje72 schreef:Ik ben benieuwd hoe lang het nog gaat duren. Heb zelf ook 3 drachtige merries maar zit voorlopig alleen naar jouw pony op het scherm te kijken. Vandaag worden bij mij de camera's geïnstalleerd. Ik had nog even een vraagje. Eén van mijn drachtige merries heeft een nieuwe regendeken nodig en nou zag ik bij die van jou dat de singels onder de deken bevestigd zijn. Dat lijkt mij wel handig als het veulen er is. Hoewel je natuurlijk altijd uit moet kijken met een veulen en merrie met deken op. Welk model gebruik jij en bevalt deze goed?