Begrijp helemaal het gevoel, mijn haf is 11 dagen later uitgerekend
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, in het midden zit de verrassing eerst de chocolade opeten als eten we Kim niet
Rebecca schreef:Net een kinder verrassings ei, in het midden zit de verrassing eerst de chocolade opeten als eten we Kim niet
) het is eerder een taart met een soort jam vulling, maar je weet niet welke jam. Ofzo
Ik lag soms al om 5 uur beneden om te voelen, hahaha. Wat zou er in zitten? Jeika schreef:[naam] schreef:Net een kinder verrassings ei, in het midden zit de verrassing eerst de chocolade opeten als eten we Kim niet
Nee, geen verrassings ei. De chocola om de verrassing in zo'n ei is walgelijk. En Kim is niet walgelijk. (denk ik) het is eerder een taart met een soort jam vulling, maar je weet niet welke jam. Ofzo

) en het was een enorme chaos in ons huis en ik schaamde me dood.

KoudbloedKim schreef:Dan nog is het heel snel gegaan, ook met die periode van hengsten bezoeken en de keuze maken, dierenarts onderzoek etc.
Langste tijd was de 18-dagen-scan... en de tijd dat ze bij de hengst stond.
Die duurden voor mijn gevoel minstens 2 keer zo lang als de hele dracht.
Haha, ik heb gisteren wel over een Kim gedroomd, over KimD.
Dat ik een pyamafeestje hield () en het was een enorme chaos in ons huis en ik schaamde me dood.
En er was nog een meid bij, weet niet wie en toen hadden we niet genoeg bedden en ging ik op een slaapkamer aan de andere kant van het huis slapen.
Was ook een heel groot huis, wel deels ons huis, maar met een extra stuk eraan.
Oja, en toen hoorden we ineens een baby/kindje huilen terwijl die er niet was.
Heel creepy.
Ik haal gewoon vanalles door elkaar.
Dan hebben we nog een '' Kim ''