Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
YWC schreef:CastaMickey schreef:Wie weet is er wel ergens een hengst ontsnapt en is Sublime niet de vader en krijg je stippen
Geen gestipte hengsten hier in de buurt. (dichtsbijzijnde hengst staat op 3km. Een valk zoon van sublime x kwpn-merrie).
CastaMickey schreef:Maar ken je dan alle paarden in de buurt + hun genetische factoren (of hoe je dat noemt, gewoon wat ze door kunnen geven)? Niet ergens een verdwaalde shetlanderhengst ontsnapt en weer vertrokken toen jullie het niet in de gaten hadden
craiester schreef:Na lang meegeleeft te hebben. En ook ti en fi gevolgd te hebben. Ga ik ook maar gokken. Palomino merrie minimaLe bles en met veel wit op 3 benen. Eigenlijk maakt het niet uit ben stik jaloers dat je zoiets prachtigs in de wei hebt lopen. Ik hoop ook dat de bevalling volgens het boekje gaat, maar dat zal wel lukken, want ik Denk dat je een super beschermengel hebt die over zus/broer gaat waken