Vannacht na 12 uur komt het Een bay apaloosamerrie
Siepie
Geplaatst door de TopicStarter: 23-04-15 20:37
Vandaag zijn ze pas rond 20 uur naar binnen gegaan in plaats van de normale 17 uur. Ik wil het nu 20 uur houden, het is mooi weer en laat licht en nu ze een birthalarm om heeft durf ik dat wel. Het was eigenlijk nog steeds 17 uur omdat ik haar dan goed in de gaten kon houden vanuit huis omdat de cam in haar stal hangt. Maar ze is dus gewoon gestopt met harsen en kegelen. Ze at net wel heeeel traag en dat is niet normaal voor Tana, maar dat kan natuurlijk ook komen doordat ze pas om 20 uur naar binnen is gegaan en dus 3 uur langer heeft kunnen grazen dan normaal.
Fotsy
Geplaatst: 23-04-15 20:39
kan nu toch echt niet lang meer duren en dat ze plots stopt met kegelen, is dit niet vlak voor het veulen
Ik probeer de livestream op een andere site weer live te krijgen. Ik ben namelijk 24 uur geblokt van Twitch omdat het non-gaming was Flauw want ik vind Tana leuker dan saaie games, maar niet iedereen deelt dus blijkbaar deze mening
Hij is volgens mij heeel instabiel, maar ik heb even snel een livestream gefixt. Tana TV is te bekijken via https://www.youtube.com/watch?v=u7Vc4q4vhiQ Ik hoop morgen een betere livestream te kunnen neerzetten, maar voor nu moeten jullie het hier even mee doen, sorry!