Ja die eerst vind ik wel mooi de andere niet, hihi ben jij er al uit?
Sababber
Geplaatst: 21-05-14 18:04
Voor een merrie: Lovin' it
Om in de mc Donalds sfeer te blijven
Set_Elkol
Geplaatst: 21-05-14 18:05
Ja ik heb voor een merrie sowieso een favoriet en dan nog een hele lijst opties, het moet ook wel passen natuurlijk dus als de favoriete(n) niet passen kan ik nog wat passen en meten en bedenken.
Voor een hengst heb ik een bladzijde vol namen maar niet 1 favoriete, maar daar ga ik gewoon eentje uit kiezen na geboorte ook!
Ohja zo is een goed idee. Ik ben er idd ook van overtuigd dat het bij het beestje moet passen
Haha sababber! Ik denk niet dat het em dat wordt
laraxXxemma
Geplaatst: 21-05-14 19:13
ben weer bij na paar blz bijlezen, nu heb ik zin in mc Donalds .. En michelle ze ziet er nu wel een beetje uit zoals de merrie in het weiland achter mijn huis toen ze twee weken terug kwam.. Nu hele volle uiers en ben stiekem toch nu echt een aantal dagen echt aan het waken of er niks gebeurd, want bij haar bevalling wil ik toch wel graag zijn
En voor een naam: Surprise ? heb zelf wel betere gehoord laat ik zo maar zeggen maar wel heel toepasselijk en kan voor hengst en merrie
Ik weet niet of je dit iets vind: Milly misschien er dan nog iets voor of er achter
Pina22
Geplaatst: 21-05-14 20:14
Als namen: Lilly/Lily? (Vind ik ook wel lief en meisjesachtig) Saïra/Sara/Saar/Saartje? Lune/Luna? Belle/Bella?
Zijn dat de soort namen die je zoekt, of toch nog iets anders? En liever 'mensennamen' of juist niet? En wil je eigenlijk wel hulp, of zoek je het gewoon liever zelf uit Succes ermee, en ik vind Zip It ook heel leuk voor een hengstje
Oké, ik geef het ook toe: nog een stille meelezer. Al vanaf het topic met de vraag of ze mogelijk drachtig was, of niet.
Zo, nu weer terug onder de welbekende mee-lees-steen...
wodant
Geplaatst: 21-05-14 20:17
Of zo iets Golden rose (Je kan er natuurlijk ook white rose van maken of black rose misschien dan naar de kleur kijken ) Zip it is inderdaad een super leuke naam
Tgoh, niet te menselijk liefst. ik zeg het: ik vind bijna niets goed, dus wordt nog niet zo makkelijk met jullie suggesties hoor haha... Maar alle suggesties meer dan welkom!!
Ben juist bij haar geweest. ik vond ze iets minder dik lijken dan gisteren, maar ze heeft ook niet lang buiten gestaan. Heb wel de indruk dat haar tepeltjes iets meer opgezet waren.. Zodra een foto
Ik hoop zo dat ze eindelijk begonnen is met haar uiertje...