Jaaaaa misschien moeten we idd overdag liedjes zingen. Dan heeft Keet nog de puf om te beginnen. In de avond tegen de tijd dat we beginnen is ze gewoon moe en wil slapen.
ik denk dat ze wacht tot het afkoelt....wie gaat nou bevallen met dit hete weer...
Zamora
Geplaatst: 20-05-14 18:23
nog steeds niks??
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 20-05-14 19:03
Zamora schreef:
nog steeds niks??
NeeN
We krijgen zo onweer en regen,..ideaal bevallingsweer..... Ach t arme dier...ze is het zo zat,maar zit nog niet op uitrekendatum,dus ze mag niet klagen Ze heeft wat nieuws,als ik aankom hinnikt ze zo hard,als ik tegen haar praat ook en ze geeft kusjes,ze knuffelt Maar ze fleemt heel de dag,geeuwt en zit zichzelf in de weg Keet met haar tovertieten en juist de 3 keer ervaring uit t niets volschieten en bevallen,dus waken!!!! en met mijn geluk zit ik er nog wel tot sinterklaas.....
oh kom er eens kijken wat ik mijn stalletje vind.. alles gekregen van die goede lieve sint
Dan te koud, dan te warm, dan te droog, dan te nat, wordt niks meer dit jaar he? Morgen kan ik wer mee kijken in avnd, dus no maar even binnen houden, 23ste zou mooi zijn, dan is mijn kleine smurf ook jarig
*vervolg* Om door de wei te rennen met allemaal gezellige maatjes
lavendel64
Geplaatst: 20-05-14 21:29
Die Keet die laat je lekker wachten, straks haalt Precious haar nog in die zit vandaag op 300 dagen. Ik verwacht niet dat ze de 340 gaat halen ze is tonnetje rond heeft al meer dan een week een echt uiertje die al continue vol zit hij kan nog wel groter maar de speentjes staan ook al mooi naar beneden gericht. Ik weet natuurlijk niet hoe ze het voorheen deed ze is voor mij nieuw dus we gaan het zien. Ik hoop voor je dat Keet gaat opschieten.
daar heb je keetekind, keetekind, keetekind, wat een mooi slurfje, om trots op te zijn...(voor de duidelijkheid ik ben er slecht in...dit was flipper hahahahaha)
SayaJones
Geplaatst: 20-05-14 21:50
*spice girls - stop right now*
Poep nou uit, thank you very much Sandra wil een veulen zonder witte vlehehek Hey veulie, kom er nou es uit Keet is dat wachten nou ook eens zahahat