Jeetje zoveel pagina's erbij maar nog geen veulen.. zo te lezen word het wel spannend nu dus ik ga de laptop maar aan zetten terwijl ik grote schoonmaak in mijn kamer houd
Ik heb liever dat Isis maar zo snel mogelijk bevalt. Mensen die het dan missen, kijken de herhaling maar en er komen er nog 6 Mensen die zeuren dat het op hun tijd moet, blijven maar eens een nacht oppassen...
Ik zal de eerste hoogstwaarschijnlijk missen. Ben pas om 10 uur thuis en tussendoor kijk ik even op mijn mobiel. Ik duim vooral dat alles goed gaat!
trysteffy
Geplaatst: 30-01-14 13:58
Heel erg spannend het maakt mij totaal niks uit Welle tijd welke dag dat bepaalen de pony's toch ik ben 24/7 thuis dus ken gewoon lekker rustig kijken.
Ik ben al bloednerveus voor een 'gewone' bevalling. Zo'n geval van Isis, die vaak redbag heeft, zou ik zo snel mogelijk achter de rug willen hebben en dat alles goed is met moeders en kind
pretty
Geplaatst: 30-01-14 14:09
Isis doet een klein poepje en een klein plasje en vreet tussendoor als een bootwerker.
Isis gaat altijd erg veel lopen en eten voor de bevalling. Dunne mest en aan haar mest ruiken en headbangen. Je wordt er vaak al moe van door naar haar te kijken...