Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lailapri schreef:Volgens mij is er ook een virus. Zelfs mijn oudje van 40 die nooit aan virussen mee doet ineens water dunne mest. Heb haar op de algea vitalis gezet flinke dosis, maar dit hielp wel iets maar weinig en gister ineens een neus met snot. Hengst voor castratie toont niet ziek maar stond met koorts, in de kudde ook een paar die flink aan de dunne waren, en nu een hoog drachtige merrie. Diaree is hier twee dagen ongeveer heel erg en dan wordt het weer beter.
Bootsiebob schreef:xLeonietje schreef:Ik heb gedroomd over het veulentje!
Het was een cremello veulentje en na de geboorte werd hij/zij in een hele grote bak tomatensoep gelegd![]()
Mijn dromen zijn wel vaker raar
Hahahaha wat een droom!
Toevallig pas Fuller House op Netflix gezien?![]()
[ Afbeelding ]
bigone schreef:Ze blijft wel onrustig Nicole, he bah, dat weinige eten en geschijt en gegraaf!!!! Waarom niet gewoon gaan liggen en veulen er uit poepen. (Die nog mooier word dan vorig jaar en die van vorig jaar word dan aan mij verkocht, hahaha)
Nicole schreef:Borahlover schreef:Haha werd net vrolijk gezwaaid door degene die haar mest kwam opruimen xD.
Ze ligt lief te slapen
Ja is mijn nichtje die zag die flats naast haar liggen en heeft ze even eruit gehaald en zwaaide even heeeeel snel naar de camera