Bah bah bah dit wilde ik niet lezen Ik had zo enorm gehoopt dat dit meisje het zou redden. Echt diep respect marije! Je hebt zo enorm je best gedaan voor dit meisje. Jammer dat het zo moest eindigen
pretty
Geplaatst: 27-01-16 11:54
Ik weet hoe je je voelt. Ooit hebben wij ook zo 3 dagen gevochten voor zo een kleintje. Het is vreselijk,veel vreselijker dan een doodgeboren veulen. Want je krijgt natuurlijk een band tijdens die intensieve verzorging. Helaas,ze heeft van de natuur geen eerlijke kans gehad. Je hebt alles gedaan wat je kon. Veel sterkte.
Ik duim nog voort dat tenminste de uitslag mee mag vallen. En Amy je nog een paar daagjes tijd geeft om te bekomen.
Pft dit is niet het nieuws waar ik op hoopte vanochtend. Heel veel sterkte en hoop dat er iets uit de tests komt. Diep respect voor hoe je dit hebt aangepakt allemaal!
Jammer zeg dat het allemaal niet mocht baten en ze toch te zwak was. Nu maar hopen dat de rest van de veulens gezond en wel te wereld komt. Sterkte marije dit is geen leuk begin van het veulen seizoen zo.
jemig wat k.l.o.t.e zeg, volg al wat jaartjes als vooral een stille genieter maar dit slaat wel alles, kan haast geen toeval zijn, hoop dat de uitslagen duidelijkheid brengen en dat de andere merries gezonde veulens brengen! Sterkte ermee