Nou ja zeg, na gisteren 14 pagina's erbij ? Kan niet anders dan dat er nieuws is. Alles gemist maar zo te lezen is alles goed gegaan.Gefeliciteerd Marije.
Gefeliciteerd !! Hier ook net te laat.Zie ineens wat anders bewegen bij Isis. Had eerst helemaal niet door dat er al een veulen was .
Gefeliciteerd!voor mij de eerste die ik live gezien heb. Bedankt voor de ervaring.prachtig snel dametje
gefeliciteerd!! dacht begin van de avond oh dat duurt nog wel even en was bezig met huiswerk, nu net klaar en dan zie ik een mooi miniveulentje
Wauw, even een uurtje niet op bokt en hoppa 10 pagina's erbij!Marije, onwijs gefeliciteerd met dit prachtige merrieveulen. Wat een supersnelle bevalling ook! Ik ben benieuwd naar meer foto's hihi.
Gefeliciteerd met het mooie dametje, om de en of andere redden ging het barn alarm bij mij niet af en heb het dus net gemist... volgende keer beter!
Iemand uit de whatsapp groep heeft het gefilmd en het filmpje was geloof ik onderweg dus voor de gene die t niet gezien hebben!
_Lisaa_ schreef:Iemand uit de whatsapp groep heeft het gefilmd en het filmpje was geloof ik onderweg dus voor de gene die t niet gezien hebben! Ik had het gefilmd inderdaad.polly heeft al een video geplaatst
_Lisaa_ schreef:Iemand uit de whatsapp groep heeft het gefilmd en het filmpje was geloof ik onderweg dus voor de gene die t niet gezien hebben! Super! Ik heb Selena een pb'tje gedaan, moest toch naar haar voor de groepsapp?
ik volg al de hele dag en dan ga ik net 2 uurtjes weg...BOEM! VEULEN!edit: net een hertje met die witte kont
Aah lief! Gefeliciteerd! De bevalling is snel gegaan! Vandaag vaak op de camera gekeken en net toen ik bezig was met huiswerk heb ik het gemist .Ik ga zo het filmpje kijken.