Jikkeee schreef:Haha dat zou wel sneu zijn voor Marije Je hebt tot nu toe alleen maar merries uit Fab gehad toch?Nee een hengst.. Gerano.. en 2 merries (Miracle & Heaven)
DAT is tenminste vooruitgang! De moeite waard om elke dag even te kijken. Die van mij gaan achteruit lijkt het wel Ben benieuwd wat de strips aangeven! Het lukt mij nog altijd niet om Kikkie te testen (krijg er niks uit) en Lisa hangt op die 8.0..
De melktest geeft de PH waarde aan van de melk. Zodra hij bij de 6.4 komt heb je vaak binnen 24 uur een veulen en vanaf 6.0 binnen 12 uur.
Dustinlover schreef:De melktest geeft de PH waarde aan van de melk. Zodra hij bij de 6.4 komt heb je vaak binnen 24 uur een veulen en vanaf 6.0 binnen 12 uur.Behalve cookie armen marije
polleman, ik weet niet of marije dezelfde testen gebruikt nu. Maar cookie is de eerste merrie die ik heb gezien die niet luisterd naar melktesten Jans: ja dat klopt haha, ga haar nu iedere dag 1x testen en zodra we bij 6.8 komen dan 2x per dag want dan kan het snel gaan.
Ik was dit topic al helemaal vergeten, en vandaag moest ik er opeens weer aan denken! Gelukkig nog op tijd