Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tieneke schreef:Persoonlijk, als ik die kans echt wil grijpen, zou ik naar de bank stappen voor een lening. Als je moet wachten op een crowdfunding is de vogel misschien gaan vliegen tegen dat je het bedrag bij elkaar hebt.
Ben je voorzien op eventuele extra kosten? Bij de paarden weet je nooit natuurlijk...
Citaat:Op 15 maart ben ik helaas mijn jonge fokmerrie en haar veulen verloren tijdens de bevalling. We hebben er alles aan gedaan, maar helaas mocht het voor beide niet zo zijn.
Hierdoor ben ik nu een hele generatie uit mijn foklijn kwijt en ondanks het grote verdriet wil ik me graag kunnen blijven inzetten voor dit mooie ras en mijn fokkerij opnieuw opbouwen.
pien_2010 schreef:Het staat er in mijn ogen volkomen eerlijk en zeker niet misleidend!Citaat:Op 15 maart ben ik helaas mijn jonge fokmerrie en haar veulen verloren tijdens de bevalling. We hebben er alles aan gedaan, maar helaas mocht het voor beide niet zo zijn.
Hierdoor ben ik nu een hele generatie uit mijn foklijn kwijt en ondanks het grote verdriet wil ik me graag kunnen blijven inzetten voor dit mooie ras en mijn fokkerij opnieuw opbouwen.
Ze wil het dus aan de "onderkant" verder opbouwen. Volkomen duidelijk imo
Pferdchen schreef:Soms, heel soms, dan kun je beter je mond houden.Oprecht heel verdrietig dat de dieren er niet meer zijn. Je schrijft in je tekst ook dat je inzamelt voor 'de rekening van de dierenarts'. Ik snap zoiets nooit. Dan had je beter die tattoo kunnen nalaten, als ‘al die beetjes’ helpen. Is zo weer een bedragje, vooral de opstartkosten. De paarden vergeet je sowieso nooit meer. Herinneringen zitten uiteindelijk uitsluitend in je gedachten en niet in inkt
Rocamor schreef:Mooi!
Is dat (bij) Fonia?
Muronia schreef:Ja bij Fonia, knap dat je dat weet!
Ponytante schreef:Mooi gedaan
En Fonia, alsof die óók uit de merrielijn komt
Muronia schreef:Ik snap je reactie, maar dit veulen kwam op mijn pad toen ik thuis kwam gisterochtend na de tattoo-afspraak dus ik wist nog niet van haar bestaan af toen ik in die stoel zat. Ik schrijf ook niet dat ik de dierenartsrekening niet kan betalen, maar dat het de combinatie van EN de hoge rekening EN dit veulen nu is.