Nou nou... yalla yalla Mierela... staat er nog geen veulen
Syrianda
Geplaatst: 23-03-16 23:55
ZE eet. Zo dat zal je rust geven. ZE oogt ook beter dan eerder vandaag. Poeh wat zul jij de laatste dagen in de stress zitten Nicole. Hopelijk kun je nog een beetje slapen.
Krijg ik een appje Nicole er liep iemand met een zoeklicht voor iemand haar stal!! Al men nek haren gingen overeind staan en dacht vanalles (zadeldiefen rare mensen inbrekers mishandelingen weet ik veel ) ik keen terug op de cam en zenuwen en adrenaline gierde door men lijf.. ik snel uit bed gesprongen kleren aan geschoten met 100 kilometer per uur in zen sport naar stal geracet was het art security
Man man dit is niet goed voor me grijze haren extra, stal app in rep en roer
Woehoe! Ik heb wifi hier in Engeland Tenminste tot vrijdag, dan waarschijnlijk een paar dagen geen bereik.. Zet 'm op Miertje! Arme Nicole... maar één blik in de oogjes van veulie straks en alle stress is al vergeten
Ik zit in de nachtdienst, maar helaas zonder wifi en amper ontvangst. Vond haar net wel heel lang stilstaan. Maar was dus al 3 minuten naar een stilstaand beeld aan het kijken. Ze heeft indd veel gemest. Ben heel benieuwd hoe Mierela en jullie de nacht doorkomen!
Zo net medicijnen opgehaald tegen haar diarree, doordat ze zo vreselijk aan de schijt is (wat gewoon zielig is) gaat al der vocht naar der poep zeg maar en ligt de uier ontwikkeling compleet stil, nu moet ze 2 maal daags een pasta die haar mest weer harder moet maken of in ieder geval betere substantie dan het nu is.. Arme meid zo heeft ze het nog nooit gehad..