zo'n gezicht zou ik ook trekken als ze mijn niet met name te noemen lichaamsdelen op Bokt zouden zetten Gaat trouwens wel snel zeg. Pas nog rozijntjes en nu begint het al een echte melkbar te worden.
ik had een ex. fokmerrie waarvan vele dachten dat ze hengst/ruin was i.v.m. een grote boezem
ze vullen wel top , spannend laatste loodjes (en zo zwaar arme kim). ik weet nu wel hoe je je voelt (ong. dan.) mijn persje (kat) is waarschijnlijk zwanger
Vind het gaaf om te zien dat ze de staart wel gewoon nog netjes omhoog knotten en strak houden en je niet die vreemde my Little pony staarten gaat zien op keuringen/shows.
Niet dat ik dat niet mooi vind, maar op keuring vind ik toch dat je die machtige trekpaardsbillen mag zien.
Ik had gisteren ook op school dat ik naar de tietfoto's van Kim aan het kijken was. Mijn klasgenoten keken mij ook raar aan toen ik zei dat ik naar tietfoto's keek
LightHorse94
Geplaatst: 10-03-16 17:17
Oeeeh!! ik ben echt benieuwd naar het veulen!
Luna2006
Geplaatst: 10-03-16 17:27
ja gecoupeerd vind ik ook niet mooi. Daarom was de brabander keuring zo'n teleurstelling, ofwel my Little pony's ofwel gecoupeerd. denk dat het logisch is dat de jury dan toch steeds weer voor de gecoupeerde gaat vermits die tenminste stevige zichtbare billen hebben. wat een vereiste is voor de brabander
Ooh ik had nog niet gegokt zie ik. Moet ik de laatste lijst quoten of mag ik het gewoon posten wat ik denk?
cherell0
Geplaatst: 10-03-16 17:34
oh ik had de link helemaal niet gelegd , maar die keuring was ik er ook bij misschien heb ik nog wel foto's *kan ze zo gouw niet vinden sorry. denk dat ze op de geplofte pc van mijn ouders staat.