Ik ben al een tijdje een stille meelezer, maar toch ga ik eens een gokje doen.. 28 mei valk merrie met kolletje Veel succes nog met de laatste dagen/weken!
_Michelleee
Geplaatst door de TopicStarter: 20-05-14 21:28
Ik vind het echt super leuk dat er zoveel volgers zijn maar ook de stille meelezers mogen meepraten hoor, wordt het net zo gezellig!!
Langs de andere kant ben ik ook wel echt benieuwd naar de verhalen van Elina's trouwe volgers... Zijn hier ervaren fokkers of mensen die ook veulentje hebben gekregen of verwachten? altijd leuk zo'n verhalen...
En hier is ons Elientje weer:
Uier doet nog niets
Staartje dat al wat hoger komt te ligge, maar mag nog veel duidelijker...
De hoefsmid is vandaag geweest. Ze had toch blijkbaar wat lastigere met 1 van haar achterbenen... Volgens hem (en hij kent veel af van paarden) is het nog niet voor binnen 2 weken maar wel binnen dit en een maand!
ik weet eerlijk gezegt niet of ik al gereageerd had, maar ik heb wel het idee dat ze flinke spenen heeft (niet dat ik daar wat vanaf weet) uier is opzich ook niet nix, wel te zien dat ze drachtig is opzich. ik vind het knap dat jij verschil ziet, je ziet haar elke dag!
Ik wil ook een verassing veulen, lijk me zo leuk! Ik schat over 2 weken, het uier is nog niet veel nee, maar dat kan heel snel gaan! Succes met wachten
_KiMbErLeY_
Geplaatst: 20-05-14 23:13
2 woorden 9 letters....
Ben ook errrrug benieuwd wat eruit komt!!!! Maar dat heb ik al vaker gezegd....
MerleSimone
Geplaatst: 20-05-14 23:15
_KiMbErLeY_ schreef:
2 woorden 9 letters....
Mc Donald's! Haha nee grapje. Ik lees nog steeds mee en ben heeel nieuwsgierig!
_KiMbErLeY_
Geplaatst: 20-05-14 23:20
Rubber_Duck schreef:
_KiMbErLeY_ schreef:
2 woorden 9 letters....
Mc Donald's! Haha nee grapje. Ik lees nog steeds mee en ben heeel nieuwsgierig!
Hahahahahahahaha die kende ik nog niet!!!! LOL!!!
kappiegirl
Geplaatst: 20-05-14 23:56
van mijn verhaal word menig wachter op zijn/haar verrassingsveulentje jaloers haha!!!
Ik heb 29 september 2008 een merrie gekocht en hebben haar 2 oktober 2008 opgehaald 3 oktober 2008 diende zich daar een grote verrassing aan. Op het moment dat we haar gingen ophalen hoorden we dat ze drachtig was maar dat het nog wel een paar weken zou blijven zitten bla bla bla nou dat was dus niet zo haha! Ze is wel schitterend geworden. Kruising KWPN x haflinger en ze was schitterend en is nog veel mooier geworden. ♡♡♡ Heb foto's van haar in mijn topic Kyowa D'amour en D'amica kan op mijn tel niet de link er bij zetten sorry...