Bedankt allemaal, ik verheug me er al op, ook op dat karaktertje . Al denk ik dat er een lief paard uit komt want beide ouders hebben een heel goed karakter, maar we gaan het wel zien . Morgen zit ze alweer op 40 dagen, dus nog "maar" 300 te gaan. Dat is dan wel een leuk cadeautje als je denkt dat je weer opnieuw kan beginnen.
Muronia
Geplaatst door de TopicStarter: 20-05-24 19:43
Nog maar 299 dagen te gaan, we kunnen bijna aftellen
Even voor de leuk, een start-foto van Eloontje, zonder dikke buik
50 dagen drachtig vandaag. Het "veulen" is nu ongeveer 2,5 cm groot en kan zijn/haar hoofd al bewegen. Onvoorstelbaar eigenlijk he?
Elonia zit flink in de hormoon-perikelen. Naar ons toe is ze gewoon lief maar naar de andere paarden is ze momenteel behoorlijk drakerig . Vooral de 2 oudsten moeten het ontgelden dus ik hou ze nu even uit elkaar en ik hoop dat ze straks weer wat milder wordt. Krengetje.
Muronia
Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-24 19:17
65 dagen, dat gaat best snel! Ik vind dat ze mooi in haar velletje zit
Ze kan het prima vinden met haar kleine zusje. Echt leuk om te zien vind ik dat.
Dank je wel! Haha zusje is geen kleintje, ik vermoed dat het ook een groot paard gaat worden. Op 1 maand heb ik haar gemeten en kwam op 1.24. Volgens het kwpn-groeischema zou ze die maat op 3 maanden moeten hebben.
AnnoNiemand staat haar best goed toch, zo'n kleintje ernaast
SjonnieZ haha, ik weet nog niet of ze blijft. Dat kan alleen als ik een van mijn andere paarden verkoop. Ik ben op zoek naar een nieuw, passend huisje voor mijn ruin maar dat vlot nog niet echt en als dat niet wordt, dan moet ik het veulen verkopen.
Ze is over een week 2 maanden oud. Gaat echt snel ja!
Als er nog iemand inspiratie heeft voor een leuke naam voor een hengst met de beginletter "M"? Mag Engels, Duits of Nederlands zijn. Vader heet Major (v. Mylord). Het veulen wordt ingeschreven bij het Groninger Paard maar is qua fokrichting meer Duits (Schweres Warmblut / Moritzburger).