Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Bamii schreef:Ik zou zelf nog eens heel graag dezelfde combi willen doen! Alleen qua karakter alleen al. Nu alleen nog mijn stiefvader zien te overtuigen om nog eens voor 'een bruine' niet Friese hengst te kiezen![]()
Perry staat in 2025 in Scandinavië, dus dat zou dan op zijn vroegst in 2026 worden.
Maar goed, ik heb nu 4 paarden en plek voor 2 paarden in de winter. Voor nu is dat geen probleem omdat Ygritte en Marengo eerst in de 'opfok' kunnen. Dus dan zou een volgende champagne Fries voor de verkoop zijn. Zal je zien dat er dan een merrieveulen met zilver uit komt rollen
Kabayo schreef:Ik volg graag je topic even mee. Ben benieuwd wat hij en Minthe er van maken over een paar jaar als het allemaal mag slagen
GabberGill schreef:Fokken blijft gokken, maar heb het idee dat al het positieve bij marengo gebeurd is
Hij is supertof,
Je merrie is ook een knappe merrie
Zo heb ik een keer een megagoede springer met een russische arabier gemixt
Mensen hadden er een mening over, mijn beweegredenen waren oke, maar er kwam totaal iets anders uit.
Wat de arabier allemaal had "moeten" veredelen was gebleven, maar wat niet had gemoeten was wel veranderd.
Zo kreeg ik een
Arabieren hoofd
Kort voorbeen (Terwijl ik daar lengte in wilde)
Hoog kruis (Wat ik lager wilde en had moeten kunnen met deze mix)
Een goede mentaliteit (Het werd een luie dodo)
Ga zo maar door.
Het had zo mooi kunnen zijn.