Ja in deze snelheid. Ik denk van wel en zeker als ik kijk naar vorig jaar. Het is wel een stuk eerder maarja ze is wel al veilig. Mest is trouwens ook iets dunner en er zat wat mestvocht over dr kling heen. Dat is toch ook een soort teken?
Ik gooi hem vast online, meer omdat ik zo ook nog ga eten en dan kunnen jullie vast kijken Als de kids op bed liggen ga ik weer even checken. Tegen 20:00-20:30 schat ik.
Pff is mijn bundel weer op, maar heb ik opgewaardeerd, want dan alsnog goedkoper of zelfde prijs als andere provider, en nu doet ie het niet. En nu natuurlijk geen klantenservice *zucht* Vanaf 00:00 weer normaal tegoed.
Nouja ik heb onbeperkt maar dat is dus 4gig. Maar je kan opwaarderen. En dat zou er met 20min op moeten staan. Je kan je tel ff uit en aan doen. Nou is de stekker eruit geweest en weer ingedaan maar niets. Oh kan hier zo slecht tegen. Op momenten zoals dit. Kan er moeilijk tot 00:00 gaan zitten
Hou op hoor, ik hoop dat ze het dan wel volhoudt tot de cam weer aan is.
Kabayo
Geplaatst: 19-02-24 22:46
crazy_funky schreef:
Hou op hoor, ik hoop dat ze het dan wel volhoudt tot de cam weer aan is.
Ik hoop het voor je! Kan zo even niet uit je verhaal halen of ze aan huis staat of elders? Lijkt mij wel spannend dan inderdaad als ze niet thuis staat haha. Ben benieuwd naar de kleine!
crazy_funky
Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-24 22:48
Ja wel aan een huis maar niet die van mij. Stal eigenaar heeft een verjaardag
Ik had net heel even een soort van verbinding, ze staat momenteel nog te eten.