Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Goner schreef:Super gaaf. Vind Minthe zo'n mooi paardje. Ben echt benieuwd wat zij voor baby's kan bakken
Misty12 schreef:Wat een mooie trouwfoto's van jullie samen! En de paardjes maar kijken naar de bloemetjes van je bruidsboeket.
Ik ga je topic ook volgen. Zo leuk, veulentjes kijken bij iedereen.
Mer1980 schreef:Gave keuzes hooren wat is Minthe knap die heeft echt een heel mooi front
crazy_funky schreef:Wel gaaf die keuzes voor volgend jaar!
Kabayo schreef:crazy_funky schreef:Wel gaaf die keuzes voor volgend jaar!
KleurrijkMaar hopelijk wel verbeterend. Kleur is leuk, maar moet geen vermeerderen worden. Daar haal ik echt geen plezier uit. Ik wil de merrie altijd overtreffen. Jammer dat ik ze dan altijd verkoop
![]()
crazy_funky schreef:Kabayo schreef:KleurrijkMaar hopelijk wel verbeterend. Kleur is leuk, maar moet geen vermeerderen worden. Daar haal ik echt geen plezier uit. Ik wil de merrie altijd overtreffen. Jammer dat ik ze dan altijd verkoop
Jaa klopt ben ik het mee eens! Dat heb ik ook. Ik wilde zelf bepaalde kleurtjes bij de merries maar heb we gezocht naar kwaliteit of zodanig dat ik zelf goed kan verbeteren.
En kwa hengsten heb je soms geluk dat hij en je merrie kan verbeteren en een leuk kleurtje heeft
Je hebt toch nog wel lang gereden dan, ik durfde dat niet meer.
Lunameyza schreef:Een blije, glimmende, bollerdZe ziet er zo goed en happy uit!
Suzanne F. schreef:Ik volg ook weer! Ik vind Minthe ook zo knap. Ben benieuwd wat Zilver er dit jaar van bakt!
kiko schreef:Ze ziet er top uit en geweldige foto’s! Je ziet haar nu wel groeien.. leuk om te zien dat het dan ineens sneller gaat. Ik zie die van mij nu ook boller worden maar wij zitten inmiddels al op 315 dagen. Vanmiddag was de hond met een voerzak aan het spelen dus dat kraakte lekker en toen ging ze met de staart op de rug door de tuin. Heb een stuk tuin afgezet zodat ze al een beetje aan het gras kan wennen zodat ze straks al 1-2 uurtjes op de wei kan als het veulen er is. Maar de wei is 2 weken geleden geïnjecteerd dus die wil ik nog even met rust laten.
Kabayo schreef:Suzanne F. schreef:Heb ik iets gemist? Ze was toch drachtig van de champagne kleurige hengst?
Helaas is dat vorig jaar alweer niet geluktIk denk dat het gewoon de match niet is. Dit jaar gaat ze naar en fries en volgend jaar een champagne. Die hengst is momenteel 2 jaar en ook homozygoot