Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

daarom gaat het nog een flinke uitdaging worden om ze te scheiden. 
al helemaal vriendjes met een jaarling. 
snap er niks van dat we nog geen nieuw huisje hebben gevonden voor haar. Ze is zo leuk! Misschien toch maar opzoek naar een opfok plekje ergens

ook hele gave stukjes draf gezien. Enorm benieuwd wat dit paard ons gaat brengen! 
ze lijkt enorm gegroeid, met hoe ze kwam. Het is geen zielig vogeltje meer, maar een ondeugend, ondernemende jaarling. Zoals het hoort
netjes eten kan ze nog niet zo goed, het zat overal

als ze straks naar binnen gaan en ik haar weer een aantal keer heb gelongeerd. Brengen we haar even naar de dierenarts. Ze heeft een ontsteking in haar bekken /si deze wordt dan behandeld. We zijn al een tijdje bezig met zoeken waar ze last van had. Ze wilde niet rechtsom onder het zadel. Longeren ging ook niet super. Uiteindelijk hebben we heel de bovenlijn nog een keer op de foto gezet. Hals en rug. Ook niks op te vinden. Rectaal met echo werd duidelijk dat er een ontsteking zit. Ik denk na haar eerste bevalling gekomen, toen zijn de klachten begonnen. Omdat ze nu drachtig is, kan ze niet met alles ingespoten. Daarom breng ik haar weg en word ze behandeld met haar

dit was in de kleine wei. Ik heb later ook beeld materiaal gekregen in de grote wei. Laten we het zo zeggen dat het einde niet te zien was
wat een ruimte, heerlijk 
ik zag ze op de wei al kriebelen. Dat moet goed gaan komen samen 

Rosa gaat echt heel goed met de rest van de dames. Zo fijn! Alles lekker bij elkaar 

ik ben ook erg benieuwd hoelang ze nu gaat dragen. De laatste keer was dacht ik 335 keer ervoor was natuurlijk veel te vroeg door placentitis. Pharrell was volgens mij ook rond 335 dagen. De drachten daarvoor waren ruim twee weken over tijd
dat mag ze mij niet meer aandoen, anders ga ik dreigen dat ze geen eten meer krijg