Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kim_1990 schreef:Shoeby is vanavond 5 juni bevallen van een onwijs knap en enorm groot few spot hengstveulen.
Ik had veel verwacht, ik had een hengst verwacht, egaal, half gestipt, helemaal gestipt, doorkleuren...maar few spot was wel het allerlaatste wat ik verwacht had![]()
Ik ben verliefd op mijn onwijs knappe witte mannetje...mijn god wat een luidruchtig maar absoluut dapper mannetje is dit zeg.
Nu nog een naam verzinnen beginnend met een O, iemand suggesties?
[ [url=m/BF3qha.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ECVouf.jpg]Afbeelding[/url] ]
Daphara schreef:kim_1990 schreef:Shoeby is vanavond 5 juni bevallen van een onwijs knap en enorm groot few spot hengstveulen.
Ik had veel verwacht, ik had een hengst verwacht, egaal, half gestipt, helemaal gestipt, doorkleuren...maar few spot was wel het allerlaatste wat ik verwacht had![]()
Ik ben verliefd op mijn onwijs knappe witte mannetje...mijn god wat een luidruchtig maar absoluut dapper mannetje is dit zeg.
Nu nog een naam verzinnen beginnend met een O, iemand suggesties?
[ [url=m/BF3qha.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ECVouf.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gefeliciteerd
Appaloosa x Appaloosa geeft toch altijd fewspot aangezien je dan een homozygoot fokt, of heb ik het verkeerd?
Eef_Bam schreef:Daphara schreef:
Gefeliciteerd
Appaloosa x Appaloosa geeft toch altijd fewspot aangezien je dan een homozygoot fokt, of heb ik het verkeerd?
Als je een heterozygote appaloosa kruist met een heterozygote appaloosa heb je 25% kans op effen, 50% kans op heterozygoot, en 25% kans op fewspot (homozygoot)
Daphara schreef:Mijn droom is om zelf nog eens een appie te fokken uit mijn effen merrie. Dus daar moet sowieso een fewspot Appaloosa op. Ik ben expres naar de NAS hengstenkeuring geweest om een paar few spots te bekijken, mijn voorkeur was Swarovski en dat bleek op de keuring wel de juiste keuze te zijn (hij heeft gewonnen), een kleinzoon van jouw merrie geloof ik.
Wat meer keuze in few spots is voor ons effen paarden eigenaren, die zeker weten een appie veulen willen, wel zo handig! Dus ik vind het een heel goed idee dat je hem misschien wil houden.
Heb je al droog foto’s?
ElfBeau_067 schreef:Ben ik er nou echt nog niet helemaal bij of heeft je Appaloosa nog steeds geen naam. Sorry als ik onder een steen lig
kim_1990 schreef:ElfBeau_067 schreef:Ben ik er nou echt nog niet helemaal bij of heeft je Appaloosa nog steeds geen naam. Sorry als ik onder een steen lig
Ik zal je steen even afhalen haha![]()
Onze kleine man heet Olivio RB, roepnaam Olly, zijn nichtje (de stippel) heet Tender Love Fuga RB, roepnaam Teddy en de bruine heet Tennessee RB, roepnaam (little miss) T (heeft de eigenaar in zweden bedacht)