SANEX schreef:Ze ligt weinig meer de laatste dagen, komt mensen met ervaring dat bekend voor? Ze belt me snachts niet en heb haar via de camera ook niet meer plat zien liggen. Gisteravond heel even met hoofd omhoog zien liggen, maar even geleden lag ze standaard elke avond een lange tijd te soezen. Zal wel niet fijn meer liggen met dat megalijf waardoor ze liever blijft staan, kan dat?
Oké skip that part
Ze heeft me vannacht meerdere keren gebeld. Dus die paar rustige nachten heb ik cadeau gekregen van dr ofzo
En die tuthola met haar stro-getrut, van de week het stro er toch nog weer helemaal uitgehaald want vond dat ze wat weinig ruimte had met al dat stro opgeschoven aan de zijkanten, en zie nu waar ze ligt...
"jaaa nee maar een bult hooi, dát ligt prima baas"

@Tones, exacte stokmaat weet ik niet, hij was net iets groter dan Kruimeltje dus ik gok tussen 80/85 centimeter
@Mooney, ja paps is volledig vospanterbont. Dus idd 50/50 of het vos of iets met stipjes wordt. Ergens heb ik het idee dat er een volledige vos uit komt rollen, maar zou het stiekem toch wel leuk vinden als er wat witte verf aan toegevoegd wordt
En dan maakt het me niet zoveel uit in welke vorm (alhoewel schabrakbont wel héél gaaf zou zijn, maar gevoelsmatig acht ik die kans klein)
Ik lig inmiddels op de bank met een kop thee en de hond weer gezellig bij me. Slapen gaat me niet meer lukken dus zodra het wat licht wordt ga ik maar naar de pony's toe en dan mooi op tijd aan het werk (werk vrijdags thuis)