De merrie is wel een hengst. Mijn moeder had gisteravond gekeken en zei vol enthousiasme jaaa en merrie.
Dus ik keek vanochtend en zag echt alleen een poepgat.
Hij heeft wel overal wittige haartjes dus ik vermoed wel een roan maar daar word hij nog op getest . Meneer heeft ook een gedeeltelijk blauw oog en is verder nog naamloos
Oeps Ach, hengsten zijn ook leuk! Is het een blijvertje?
nonnekee
Geplaatst: 14-04-22 15:17
Haha oops. Gefeliciteerd!
8Eveline
Geplaatst: 14-04-22 17:16
Achja soms heb je dat ben je opeens toch een jongetje.
Toushie
Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-22 18:55
Cayenne schreef:
Oeps Ach, hengsten zijn ook leuk! Is het een blijvertje?
Tot op heden wel , mocht er een liefhebber zijn dan is daar over te praten maar voor nu mag hij blijven inderdaad.
En op alle anderen , dankjulliewel. Mama en kind maken het goed. Roepnaam is er nog niet
Wat denken jullie is hij een Roan of niet ?
En natuurlijk met dit mooie weer ook buiten geweest.
Echt duidelijke foto's met de fotocamera zijn wel gemaakt maar nog niet op de computer
Tinniie
Geplaatst: 14-04-22 19:12
Roan is een moeilijke om te zien als veulen. Soms verklappen de wimpertjes het wel. Veel vos veulens zijn wat stekelharig in hun veulenvachtje. Testen op roan kan momenteel alleen bij UC Davis
Ik vind mama eigenlijk meer rabicano dan roan lijken, heeft ze witte haren/streepjes in haar staart ? Rabicano is heden nog niet te testen
Hij lijkt toch soort van stekelharig ? In de liezen op de zijkant toch wittige plekjes. De Kleine man hebben we dit weekend naar zijn nieuwe huisje gebracht. Hij is verhuisd naar het mooie Spanje en mag daar zijn leven verder groot worden. Hij was de hele reis echt super super braaf. En de nieuwe eigenaren zijn dolgelukkig.