De jouwe gaat tot Duitsland zeker, Linda? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.

RSDICBS schreef:Ach wat een leuk merrietje! Je palomino is ook mooi, wil je nmprs fokken of groter?
. Daarom kwam ik bij de NAS uit, appaloosa vind ik erg mooi maar de pony moet niet omvang shet hebben zeg maar, wil het luxe van de merrie behouden. Zag ook op de eerste pagina Jaimy de welsh voorbij komen
maar ben bang voor een eerste veulen dat ik dan meteen te groot ga. Het liefste doe ik geen KI maar natuurlijk dekken.
Knolselder schreef:Zijn ouders zijn 31 en 32,5 inch, dus ik hoop minimaat
, dat is toch waar je op hoopt dat ze vrij zijn van die genen.

dat vind ik dan weer teveel gedoe.Happinez schreef:Vanessa, oo hier hebben we ook onze favo's hoor in de kudde.
Maar als ik zou moeten kiezen word het moeilijk![]()
Waar komt je ukkie vandaan ? duitsland ? of heeft hij nog een langere reis achter de rug ?
Ze is beleerd voor de koets ook dus vandaag lange lijnen gedaan. Op de foto zie je haar langs onze Kangal van 7 maanden haha.
! In de Ban van Pjotr is inderdaad ook voorbij gekomen. Volgensmij doet hij voornamelijk nog via KI, het liefste heb ik natuurlijke dekking. @Luna, haar vader is een ggk falabella genaamd Titan. En Kato?
goed om te weten dat het dus wel kan.