Zou kunnen, ik zelf gok (en hoop vooral) toch wel dit weekend. Uier is hard en strak, ook na hele dag buiten gelopen te hebben. We wachten af maar slaap wel weer op stal vannacht.
Verschil tussen uier na hele dag op land en in de ochtend na nacht op stal is er niet meer. Mag er ook niet meer aankomen nu. Alles is er klaar voor, uier leek vanochtend iets te glimmen. Nu pleuniepop nog.
Vanochtend belde ze nog maar niet omdat ze aan het persen was.....
Gister knipperde ze ook met haar vulva en is begin de avond wat onrustig geweest. Ik had het wel verwacht maar na het eten keerde de rust terug. We gaan het zien. Iedereen zegt dat sommige dit wel een week kunnen volhouden, ik hoop van niet want dat trek ik niet haha
chanicha
Geplaatst: 10-04-21 08:51
Mooie papa en mama Kan niet anders dan een knap veulen uitkomen Ik volg graag mee!
Moet eerlijk bekennen dat gistermiddag leek alsof stapje terug was. Uier leek iets slapper en vulva wat minder uitgerekt maar weet niet of dat kan, stapje terug. We wachten af, meer kunnen we niet doen.
Vealosz, ik ben bang dat ze het echt gaat ophouden tot mijn verjaardag... dan moeten we nog precies een week. Of de 18e omdat ze al 2 keer op zondag is bevallen.
We wachten maar af hè
LadyUrsy
Geplaatst: 12-04-21 10:20
Kom last minute binnen vallen . Wat een leuke en knappe merrie heb je. Pap heeft ook zijn looks mee, dus ben ook super nieuwsgierig wat dit voor moois gaat worden. Ga niet meer mee gokken, kans dat ik bij de goede datum in de buurt kom is nu wel erg groot
Gister hield ze ons voor de gek. In de middag kwam er vocht uit haar uier dus ik weer naar stal om er te slapen en wat denk je? In de avond gewoon weer hars..... Lig je dan voor Jan met korte achternaam in de koude sleuthut