Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
JPitty schreef:Die kleintjes worden snel groot! Wat geven de moeders hun kroost? Pokon of slagroom ofzo?
En blijkbaar ken je jouw merries dan toch wel goed, als je op deze manier al doorhebt dat ze hengstig zijn. Of was het toeval dat je precies op goede moment zat?
Deugenietje schreef:Prachtig.
hoe krijgen die fjorden die grijze kleur?
Zit dat in de genen of gekruist met een ander ras?
JPitty schreef:Dat ging echt snel, 18 mei scannen lees ik in jouw post. Afwachten dus maar en hopen dat het gepakt heeft!
XxDiandraxX schreef:Deugenietje schreef:Prachtig.
hoe krijgen die fjorden die grijze kleur?
Zit dat in de genen of gekruist met een ander ras?
Zit in de genen. Is wildkleur zwart, de fjorden zijn goedgekeurd in 5 kleuren (wildkleur vos, bruin, zwart, valk, palomino) en daarnaast heb je nog een niet geaccepteerde kleur (cremello).
Knapperds heb je weer Marissa. Erg benieuwd naar jouw Thule/Oryza!
Morganlefay schreef:Wat voor kleur hengst heb je bedacht voor je merries.
Amigo_love schreef:Wauw! Mooie foto's! Ik ben echt zooooo dan van sepp![]()
Ootie schreef:Spannend! Hopelijk zijn ze in een keer drachtig.
Leuke foto's van Sydney en Sepp! Wat groeien ze hard.
Courses schreef:Wat is Sepp een knappe man, allemachtig. Ik heb jaaaaren Fjorden gereden en ik vind de ‘aparte’ kleuren altijd prachtig mooi, deze kleine is wel echt een droom om te zienSydney is ook prachtig, maar Sepp trekt wel echt m’n aandacht tussen al die fluffy foto’s
Ik kan mij helemaal voorstellen dat er genoeg animo is, zo’n knappe man én een grijze kleur is een schot in de roos.
emily68 schreef:Hij komt zeker goed terecht! Mijn dochter en haar vriendin hebben hem gekocht. Ik heb zelf net een Groninger veulentje bij mijn eigen merrie dat afgelopen weekend geboren is, extra leuk dus!
theadora99 schreef:Ik zal me ook maar even hier melden dan![]()
Ik heb altijd al gezegd dat ik Preben zo mooi vind en na de geboorte zag ik de foto’s en ik was gelijk verliefd. Goed nagedacht, gepraat en gekeken en besloten ervoor te gaan. Wij zijn ontzettend blij dat we Sepp mochten kopen