Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Is zijn koosnaampje!
Want ik hoor ze vaak lachen als we weer eens in vorm zijn
Met namen kan ik dus ook niet helpen.
Toen ik nog met Sam op pension stond hebben ze ook vaak staan lachen. Maar ook hier is het vrijwel altijd redelijk goedmoedig. Zolang ze me niet aan het verongelukken zijn kan ik veel hebben.
Aangezien ik dat luid genoeg zei dat ik van vrij ver al kon beginnen praten (want zo lang heb je niet met passeren.) had de jury dat dus ook gehoord. Maar ze had er begrip voor gezien Sam zijn reactie. Ze vond het vrij respectloos ook hoe ze bezig waren. Kijk mensen hoeven echt niet muisstil te zijn langs mijn proeven, maar als ik zie dat iemand met een jong en gespannen paard bezig is en weet dat het die zijn eerste keren zijn op wedstrijd, dan hou ik daar wel rekening mee zodat dat dier en goede ervaring kan hebben. Ik ga niet halvelinge met stoelen gooien op een verhoogd terras (dat dus ongeveer op schofthoogte van Sam was waardoor het voor hem natuurlijk nog enger was.)
Ik heb alleen een beetje anger management issues.
poetser schreef:Jess haar naam gebruik ik ook niet echt. Enkel tijdens longeren. Voor de rest is het Mie, Mieke, Flinke Meid, knapperd, Dikkie, Dikzak (als ze aan het schooien is) en als ze vervelend is dan noem ik haar voornamelijk Dikke Trol en Lompe Koe. Al een geluk dat ze op stal weten hoe gek ik ben op dat beestWant ik hoor ze vaak lachen als we weer eens in vorm zijn
![]()
Frans ken ik helaas niet, begrijp de echte basis, maar spreken of lezen totaal niet (ben dan ook geen echte Belg natuurlijk). Zo wist ik dus ook niet hoe je Rêve moest uitsprekenMet namen kan ik dus ook niet helpen.
(hoort natuurlijk met een 'j', maar who cares)
Tallie1979 schreef:En we zeggen ook altijd dat hij moet uitkijken voor de 3 M's Mora, Marktplaats, McDonalds

Maar als ik een standfoto wil maken lijkt ze altijd haar uiterste best te doen om zo debiel mogelijk te gaan staan.

En Cassanova is geen wildkleur perlino. Hij is perlino met wildkleur kenmerken, dus je kan wel streppjes op de benen kirjgen bijvoorbeeld, maar niet dun. Dus daarmee worden je kleurkansen anders
Nu boeit wildkleur me ook niet heel erg dus voor mij maakt het eigenlijk echt niet uit of ze het nu wel of niet kunnen doorgeven.
Bij Rêve ben ik altijd uit gegaan van sooty omdat ik behoorlijk zeker ben dat de merrie Sooty droeg.
(niet getest maar goed, dat ze iets draagt dat de kleur elk jaar donkerder maakt is inmiddels wel duidelijk.) Kan de calculator wel opnieuw invullen maar dan moet ik een mod pb'en om het te wijzigen denk ik? 
Ayasha schreef:.... Gebaseerd op mijn contact met het stamboek zou de naam met een Y moeten beginnen en dat lijkt een haast onmogelijke opdracht. Dus ideën voor namen zijn welkom!
Liefst had ik de mogelijkheid om in het frans te blijven maar of dat met een Y gaat lukken betwijfel ik. Hoe dan ook heb ik graag namen met betekenis en geen mensennamen.
.....
Sam was echt niet grappig in zijn jongere tijd.
Nu soms nog niet maar kan het veel beleid wel in goede banen leiden nu.
Een vriendin en niet nader te noemen bokker heeft me zitten uit lachen met haar poses.
Maar het gaat om de (nog mankerende) buik dus whatever.

" 
(mijn smid is de nonkel van mijn man.)
ze is vrij Uhm,., selectief sinds ze drachtig is. 
ik zelf zie het niet zo maar ik hoor constant dat Rêve blijkbaar erg gehecht is aan mij. Maar soms is het ook ‘though Love’ want ze brak als 3 jarige vrij bewust een stel ribben.