Gaat mams hierna weer terug de sport in? En bij hetzelfde ruitertje aan huis?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
suffie schreef:Wat een knap veulen heeft ze ervan gemaakt! Ik ben heel benieuwd naar de uitslag van de kleurtest. Denk dat hij wildkleur vos is, net als Djamaï du Bois.
Doe je wel rustig aan met de merrie, ze is net een week geleden bevallen hè. Te snel, kan grote gevolgen hebben voor het bekken, omdat alles nog zo slap en week is. Het heeft gewoon een paar weken nodig om te herstellen.
Cayenne schreef:De banden etc zijn na de bevalling nog een aantal weken heel slap. In de kliniek adviseren ze altijd om ongeveer een maand te wachten ivm het herstel van de merrie.
Ik snap eigenlijk sowieso niet waarom het dan weer zo snel moet. Als het alleen maar stappen en draven was, voegt het toch ook niets toe voor de merrie?
Ik zou haar nog lekker wat weken rust geven en haar laten herstellenHaastige spoed is zelden goed.
Gwenvd schreef:Wat houdt red dun dan in?
mooney schreef:Kyrkelover, denk wel aan de restricties ivm covid dan. De hengstenhouder verzend niet meer naar Nederland, dus je moet of de merrie brengen of gaan halen.
Maar ik snap goed dat je weer gaat, mooi dier! Voor ons was het zo helaas niet meer haalbaar met de negatieve test voor grensverkeer