Ik zou toevallig net een berichtje gaan plaatsen 
Ja, Aleeyah wordt dikker, en tot mijn schrik begint haar uier ook al te veranderen.. Dat is logisch hoor op dit moment van de dracht, maar ik ben nog helemaal niet toe aan een bevalling!
Maar goed, het moet er toch uit

Uier zondag 280 dagen, nog weinig, maar tot nu toe waren haar spenen echt recht naar beneden gericht, naast elkaar, nu beginnen ze naar buiten te wijzen.

Vandaag 282 dagen, het is niet veel, maar ik zie wel verschil al.

Fotsy schreef:Begrijpelijk dat je de zin in fokken nu kwijt bent. Iedereen heeft zo een moment als je een grote tegenslag hebt moeten verwerken.
Misschien denk je er volgend jaar alweer anders over en gebruik je je dek alsnog.
Tijd zal raad geven.
Ik duim voor een mooi en gezond merrieveulen. Het is je wel gegund.
Ik had het besluit om te stoppen met fokken al genomen, voordat dit met Aziza gebeurde. Dat vind ik ook nog het meest cru, dat ik al besloten had dat dit de laatste 2 veulens zouden worden en dat zoiets dan net nu nog moest gebeuren.. Maar daardoor weet ik ook wel vrij zeker dat ik bij dit besluit blijf.
jobamara schreef:Is Amir al thuis of komend weekend, zo benieuwd?
Ik ga Amir 7 maart ophalen, dus volgende week donderdag. Mijn vader moet morgen weer aan het werk, en komt dan volgende week woensdag thuis, dus dat kwam net verkeerd uit voor het ophalen, maar gelukkig kon hij nog iets langer blijven.
Ik ben wel 1,5 week geleden nogmaals bij hem langs geweest, toen hebben Michelle en ik een heerlijke buitenrit gemaakt. Ik op Amir, en Michelle op haar eigen jonkie Magiya, eerste en laatste stuk er lekker naast gewandeld, en verder lekker gestapt, totaal 8 km gedaan, zo stoer van de jonkies samen. En wat een heerlijk paard is Amir
Ander hoofdstel, ander zadel, andere ruiter (maar hij vertrouwd mij wel door en door, dus dat scheelt natuurlijk) en super braaf!

Knapperd