Ik verwacht deze dagen nog niet echt wat. Uier blijft gelijk (kan dus nog voller en nog geen hars oid), buik is mega, ze is rustig en aanhankelijk. Ik zal van de week eens nieuwe foto's maken. En ik blijf erbij dat ze netjes naar me moet luisteren, een paasveulen lijkt me namelijk wel wat.
Daarom. Passie en ik zijn het beide zat. We kunnen beide het veulen er wel uit kijken. Gelukkig worden er op bokt genoeg veulentjes geboren om mee van te kunnen genieten.
Ja ik zit vol spanning elke update van je te lezen, maar bij jou blijft het net zo rustig als bij mij.
Mams is een border collie x duitse herder, paps een border collie x boerenfox. De liefste makkelijkste pup van de hele wereld! Toevallig door iemand uit dit topic de advertentie doorgestuurd gekregen.
Bwa de bevalling op zich ging heel vlot maar mams wou niet rechtstaan erna, dat duurde een hele poos maar uiteindelijk ging ze toch recht. En dan wilde de beebs niet slikken, tutterde wel maar slikte niet door.
Maar nu gaat het prima met beide Ik heb wel foto's, moet ik ze hier plaatsen?
Wauw, wat een heerlijke buik! Hopelijk staat er binnenkort een gezond en net zon knap veulen naast als mams!
absque_dubio
Geplaatst door de TopicStarter: 26-03-18 00:01
Granouk anders foto's via pb? Fijn dat het ondanks de strubbelingen nu wel goed gaat! Blijft toch altijd spannend allemaal he.
Salatiga1995, wij hebben hier thuis wedjes liggen vanaf 30/03 tot 01/04. Ik blijf stug volhouden rond die dagen. Laat haar nu maar zien dat ze braaf naar me luistert.
LuffB ik hoop het ook! Ik blijf het eng vinden zo op het einde.