Ik kom ook meevolgen. Wat een prachtige paarden heb je
Sarah_Fons
Geplaatst: 06-04-18 20:55
Ik volg ook, benieuwd naar het nieuwe veulentje!
AstridJ
Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-18 03:16
We zitten nu op 290 dagen, en nog steeds wil ze graag lopen, dus rijden gaat nog steeds. Wel is ze af en toe wat humeurig en als je d’r borstelt zou ze je het liefst opvreten. De afgelopen dagen leek ze iets minder dik, ik denk dat het veulen iets gedraaid is.
D’r buik lijkt iets minder te zijn, foto van vandaag.
Ze heeft inderdaad een bescheiden buik. En zo te lezen begint ze het een beetje zat te worden. Maar wat ziet ze er lekker gespierd uit. Echt een mooie gebouwde merrie. Ik hou wel van een stevige bouw.
Ze was bij Jaycee vooral iets te dik, toen had ze meer vet. Nu is ze beter in conditie. Maar ik heb het idee dat ze de laatste 1,5 week slanker is geworden in plaats van dikker. D'r buik stak eerst veel meer uit links en rechts, nu bijna niet meer. Ik heb het idee dat het veulen iets anders is gaan liggen, dat zou ook verklaren waarom ze nu minder hooi eet, dat er nu minder ruimte is in d'r buik doordat het veulen anders ligt.
Mer Roxy gaat het goed, heb wel het idee dat ze het wat zwaarder krijgt nu. Maar ze is nu 310 dagen dus ze moet nog even. Ze is de vorige keer bevallen op 345 dagen.
De uier is nog een beetje hetzelfde.
Buik is weer ietsje dikker volgens mij. Ik zie haar de hele dag dus ik zie veranderingen niet zo goed.
Fotsy
Geplaatst: 01-05-18 22:05
ze is wel begonnen met vullen, goed zo
begint toch wel spannend te worden he, de maand mei is ingezet
ze ziet er goed uit en vind dat haar buik ook blijft stilstaan nu in groei
Vandaag nieuwe foto's gemaakt en haar even vierkant neergezet. Toch een mooi hangbuikje.
En d'r uier is wel ietsje aan het vullen. D'r bijrijdster die haar 2x in de week ziet zag duidelijk dat de uier meer gevuld is. Ik ben een beetje uierblind want ik staar er 10x per dag naar.
En nog een foto van vandaag van haar knappe dochter. Van mij mag het een copy van Jaycee worden.