Ik ben ook helemaal gek van Kiki zeg. Kan niet wachten tot haar veulentjes.
Wat leuk trouwens, die date die je op het oog hebt. Ik heb zelf een nakomeling van Paint Em All Dun staan hier, een jaarling merrie. Flinke rit van 10+11 uur achter de rug om 'even te kijken' bij haar, en helemaal verliefd geworden dus nu woont ze in Noord Holland.
Ooh leuk! Er zijn er nog maar heel weinig van in deze streken denk ik Ik ken er hier in België ook maar eentje. Ik zou ook wel zo ver rijden voor een paardje, maar niet voor een dekking. Is gewoon niet haalbaar voor een merrie met veulen aan de voet helaas :/
Alle dan, voor alle Kiki-lovers; na Kiki in de mist, nu Kiki in de zon
Ja maar het is toch een specialleke hoor, in omgang dan. Ze is echt nog wel puppy ook, heel speels en onvoorspelbaar ik hoop dat de training haar een beetje goed doet
Don is vandaag naar zijn nieuwe thuis vertrokken, Mimi gaat volgende week zondag. Dat was normaal voor morgen gepland maar Arany moet onverwacht nog wedstrijd ranchsorting rijden want ze stonden blijkbaar eerst in de voorlopige rangschikking voor het Belgisch kampioenschap waarvan morgen de laatste wedstrijd gereden wordt.. Dus morgen allemaal duimen!