We hebben niet meer gescand dus ik weet het niet. Momenteel ook heel druk aan't werk met een onderzoek ivm kippen dus geen tijd. Ik scan in augustus nog wel eens en als ik meer weet, laat ik het zeker weten. Bedankt voor het medeleven
Wij hebben een afspraak om maandag te gaan scannen, dan is mijn vriend thuis om te helpen. Ik ben benieuwd. We hebben we besloten als ze niet drachtig is om ze te verkopen. Is ze wel drachtig gaat ze de verkoop in na haar dracht. Onze plannen en leven zijn zoveel veranderd en helaas past een paard als Evita daar niet meer in. We rijden niet meer, mijn vriend zijn paard is kreupel (komt niet meer goed), ik rij geen wedstrijd meer en als "simpel" wandelpaard is Evita absoluut niet geschikt. Om ze hier dan voor de rest van haar leven te laten staan is't ook zonde... dus ja, we zien wel
Suc6 maandag. Wat zonde vh paard van je vriend. Soms moet je lastige beslissingen maken in je leven, zoveel respect voor hoe je, je drukke leven op de rails houd hoor!! Stiekem hoop ik toch dat ze drachtig is hoor.
SofieHavan
Geplaatst door de TopicStarter: 31-07-17 18:54
Evita is vandaag 3 maand drachtig gescand van een wel erg bewegelijk veulentje in haar buik Dus in mei 2018 verwelkomen we een broer/zus van Qui Que Bou De namen voor hengst/merrie zijn zelf al gekozen
Dank jullie. Ja ik ben wel blij, denk ik. Eigenlijk wou ik ze graag verkopen, maar nu ze drachtig is, zijn we beetje verplicht haar aan te houden maar bon, allé, k ben wel blij dat er een veulentje komt Weer héél benieuwd wat het gaat worden