Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Alexandra__ schreef:Maud als het goed is ben jij al toegevoegd. Op mijn profiel op Facebook is hij te vinden s avonds vanaf een uur of 8. Ik ga nog even proberen of het anders kan want dit is nog best omslachtig. Dan kan die weer niet meekijken en dan die niet...
Alexandra__ schreef:http://livestream.com/accounts/14191592/events/7379644
Camera kwaliteit is heel slecht door de WiFi helaas maar die vlek is luxe
Weer aangezet en daarna zijn zowel paardje als ik weer lekker gaan slapen.
Beste birth alarm ever
Alexandra__ schreef:Vannacht wakker gebeld door mijn beste vriendin in Canada. Ze had onrustig gedaan, veel kleine plasjes en staart opzij en daarna viel de stream uit.Weer aangezet en daarna zijn zowel paardje als ik weer lekker gaan slapen.
Beste birth alarm ever
![]()
Vanmorgen voor stage toch even snel bij haar wezen kijken. PH nog altijd 8.0 uier kan nog voller, maar veulen leek wel gedraaid.
Alexandra__ schreef:Volgens mij ook ja!
Foto's van gisteren:
[ [url=m/00gSVr.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/nVkeSz.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/JCWBOT.jpg]Afbeelding[/url] ]
En zo loopt ze er vandaag bij
[ [url=m/0Pk5xQ.png]Afbeelding[/url] ]
Even via snapchat want m'n geheugen is vol :/

stomme vliegen steeds op de hoofden van de paarden.. ze worden er echt gek van
Alexandra__ schreef:Hier eindelijk een klein beetje vordering weer. [ [url=m/UYJzuG.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/q7PaVf.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/L6IUA9.jpg]Afbeelding[/url] ]stomme vliegen steeds op de hoofden van de paarden.. ze worden er echt gek van
Ph is echt nog te hoog en ze is mega rustig. Dat kan natuurlijk gauw genoeg veranderen maar ik weet het niet
nog wel harsjes