lienbono schreef:Zoet is toch vaak binnen de 12u.. zo heb ik het gehoord.Hij zei nog niet zoet genoeg en nog te helder.. Dusja wachten Jester_ schreef:Ben benieuwd, heb nachtdienst vannacht dus zal duimen Hihi
Alexandra__ schreef:Test je de PH ook Siptje? De moeder van mijn merrie heeft dat 2 welen gedaanNeen ben de strips kwijt maar heb echt ook het gevoel aan haar manier vandoen zelf met lange tanden deze morgen haar korrels op eten zegt mij wel veel
onpaard schreef:Ohhh het is nu echt aftellen. Het is een mooie dag om geboren te worden Ja. Ik zou vandaag ook wel geboren willen worden. *probeert tervergeefs het veulen naar buiten te lokken*
Resistance schreef:onpaard schreef:Ohhh het is nu echt aftellen. Het is een mooie dag om geboren te worden Ja. Ik zou vandaag ook wel geboren willen worden. *probeert tervergeefs het veulen naar buiten te lokken*
Jaaaa heee die mag komen kegeltjes waren even weg en nu na even rusten in de zon zijn ze zo Ze worden meer was ipv geel
jeetje dan volg ik ook nog maar even mee, dacht ook op pagina 2 dat ze er op 3 wel zou zijn, niet dus
yamsi0124 schreef:jeetje dan volg ik ook nog maar even mee, dacht ook op pagina 2 dat ze er op 3 wel zou zijn, niet dus Hihi idd