Er is een evenement waarvoor we gevraagd zijn om er te komen staan met Sunny, en van elk kindje een leuke professionele kerstfoto te maken met Sunny (de vraag was of we ponyritjes wilden doen, maar omdat ze al 9 maanden drachtig is leek ons dat niet zon goed idee )
De kinderen mogen wel een parcourtje doen met Sun aan de hand, ik ben benieuwd wat ze er van gaat vinden
Super schattig! Is net alsof je met je hpndje gaat wandelen op straat Idd jammer van Max, maar een heel mooi geschenk zul je terug krijgen van hem! Vrienden van mij hebben ook een pony'tje verloren die al een veulentje had, en die is nu net onder het zadel! Is denk ik het mooiste aandenken dat je kan hebben
Dat schotse woordenboek zou ik echt gaan uitproberen. We zijn op de Shetlandeilanden geweest is erg mooi en rustig. We waren opzoek naar een naam voor een pony maar de nieuwe teckel heet nu Dratsie (dit is otter op z'n shetlands). Cardigan (vest) is ook leuk.
Zo naar stal met Reusje_xx, ze komt weer langs met haar camera, tijd voor kerstfoto's
Reusje_xx
Geplaatst: 20-12-16 18:25
Was koud, maar wel heel gezellig! Ik denk dat er best wat leuke foto's zitten Er komt ook een blooperfilmpje aan, de dame was lekker druk en eigenwijs vandaag hahah
Leuk dat er nog meer volgers zijn! Ik zal snel weer een grote update doen met foto's erbij en er komt inderdaad een leuk filmpje aan haha. Ze had energie teveel