En fijn dat het verder goed gaat met Noa
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
En fijn dat het verder goed gaat met Noa
wat leuk zeg!!
Iedereen bedankt voor de felicitaties!

Aslan is nog een beetje verlegen maar toch niet bang om de wereld te ontdekken.
Met andere woorden, wij gaan vannacht niet slapen!
Een prachtige mannetje mochten we welkom heten!
Een tijd lang alles aangekeken of alles ging zoals het hoort en toen dook ik om half 6 mijn bed in.

kom graag op kraamvisite als ze er allemaal zijn
Leuk!

Het is echt heerlijk om weer van dat kleine grut te kunnen genieten!
Ben wel blij als de bevallingen straks achter de rug zijn, vind het altijd maar weer spannend.. En dan zullen we pas in 2019 weer veulentjes krijgen. We slaan even een jaartje over
Kijken hoe de jeugd nu uitgroeit en wat ik wel of niet aan hou, aangezien het anders toch echt te veel gaat worden.
Het ontvang/verzendkastje lijkt het niet meer te doen. Zaterdag komt er toevallig een technisch iemand bij ons langs, die heeft beloofd er naar te willen kijken. Hopelijk kan hij het maken, het systeem komt namelijk uit amerika, dus kan het ook niet zo even opsturen
Nu heb ik het alarm waarschijnlijk niet voor het weekend nodig, maar ik hoop echt dat het opgelost kan worden. 

Maar hij vond zichzelf toch wel heel stoer zo! 
wat een wijs koppie zit erop!
Hij heeft het mee naar huis genomen om naar te kijken, maar ben bang dat ik het niet op tijd terug ga krijgen als het al te maken is.. Dus op het moment zetten we braaf de wekkers om het uur zolang ze nog geen bijzondere tekenen geven. Misschien overdreven als ze nog geen tekenen geven, maar ik vergeef het mezelf niet als er wat mis gaat en ik niet mijn best heb gedaan dat te voorkomen
Violetta heeft immers al genoeg uier om te bevallen.
Alleen is het gewoon balen dat je die extra hulp van het halsteralarm niet meer hebt.

Al het goed is komt hij vrijdag langs en dan hoop ik dat het inderdaad werkt! Zou nog net op tijd zijn, Violetta is volgende week uitgerekend

De wekker staat ieder uur en dan kijk ik gewoon op de camera's vanuit mijn caravan bedje, maar ik word toch regelmatig wakker van de stal geluiden. Dus als er onrust is zal ik het zo eerder opmerken. Nachtrust is er niet beter op, maar ach even volhouden. Als ik het niet vertrouw hoef ik alleen mijn gordijntje open te schuiven en zie ik dit :