ohh gaat het echt al zo snel bij jou ? 100 dagen is zo voorbij Tis maar goed dat in Nederland geen gedrag in het paspoort komt, ben bang dat mijn merrie er niet zo goed vanaf zou komen, haha (en toch ben ik echt heel blij met haar).
Fotsy
Geplaatst: 29-11-16 15:43
Spannend ja voor zondag. Ik ben benieuwd. Ach komt vast en zeker goed hoor. En de meeste apha/aqha zijn toch echt netjes opgevoed.
Ik kan me voorstellen dat je het spannend vind. Een vreemde merrie maar ze heeft al een goede beoordeling qua gedrag dus deze rit kan alleen maar gaan meevallen. De doorsnee quarter en paint zijn vrij cool en rustig aan de hand. Komt goed zondag.
Tinniie
Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-16 17:35
Dit is de hengst waarvan ze drachtig is, blijkt echt wel een leuke te zijn
Hij is ingevoerd uit de USA en heeft zn ROM behaald in pleasure, trail en halter.
Ik heb dit topic totaal over het hoofd gezien en volg je toch al 2 jaar.... snel stippen. Nu ook nog nieuwe merrie erbij! Hoop dat de reis goed is gegaan!! Weet je al wat meer over de verkoop van Tank??
Tinniie
Geplaatst door de TopicStarter: 04-12-16 23:42
Hehe, eindelijk rustig in de zetel na een lange vermoeiende dag. Bijna 12u onderweg geweest, maar ze was het wel echt waard.
Satinka is echt een schatje, super lief, braaf en rustig. Ze heeft zich voorbeeldig gedragen, niet één keer heeft ze geroepen of hebben we haar voelen bewegen op de meer dan 5 uren die ze op de trailer gestaan heeft.
Hier thuis ook, rustig van de trailer, stal in en ze begon op haar gemakje te eten.
Het was al donker toen we thuis kwamen dus maar beslist om eerst een nachtje hier op stal te staan. We wilden haar nu niet in het donker meteen op de weide bij Jade en Crome gooien, dat gaan we morgen maar in het licht doen...
Ja de mensen voor Tankje waren heel enthousiast, vonden moeder en vader ook helemaal geweldig. Ze gingen nu eerst even alles op een rijtje zetten en er goed over nadenken en ik zou in de loop van de week iets terughoren
Leuk dat je toch Mn topic teruggevonden hebt Djoopie