Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
 maar nu ze zo ver in haar dracht is vrees ik of ze wel enige pijnstilling / AB zou kunnen krijgen                                                         

. Vandaag zitten we op 327 dagen dracht. Straks post ik nog eens een foto'tje van haar uier. Volgens mijn instructrice zou het nog 4 weken kunnen duren, aan de uier te zien 
 Nou, dat was niet goed voor mijn humeur! 
 ) maar vroeger was dit helemaal zo niet, dan kwam ze altijd achter een aai. Nu staat ze meer te slaan met haar benen... Cybelle is ook helemaal niet veilig maar, constant zit ze in die merrie te bijten en te slaan. Als ik ze uit elkaar haal dan maken ze er beiden een drama van.. paardjes....  

Vandaar dat mijn gedachten ook niet meer op dit topic stonden 
 Mijn dieren zijn zo belangrijk voor mij, als er daar iets mis mee is...                                                         
 ze komt wel eens lief snuffelen en gedag zeggen maar voor de rest moet je maar oprotten  

HiFive5 schreef:Gokjes :
Silly1972 : 11 juni - merrie - bruinbont
Caroline52 : 12 juni - hengst - bruinbont
Esaqaf : 17 juni - hengst - zwartbont
noor14 : 18 juni - hengst - bruinbont
Evelien__ : 19 juni - merrie - bruinbont
SofieHavan : 1 juli - hengst - bruinbont