Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Kan niet lang meer duren!
.
?
, Florence is namelijk niet zadelmak en had tot vorig jaar ook nooit een deken of iets dergelijks opgehad. Nu heeft de dame altijd behoorlijk last van vliegen (zoals je net zag) dus heb ik vorig jaar een superhippe paarse vliegendeken voor haar gekocht. De eerste keer dat ik hem opdeed moest ik bijna bekopen met mijn leven, maar ze leek net wel blij hem om te krijgen
.
.
ik heb hier twee ruinen een merrie en een veulenhengstje
EsmeeBlom schreef:Funny story, Florence is namelijk niet zadelmak en had tot vorig jaar ook nooit een deken of iets dergelijks opgehad. Nu heeft de dame altijd behoorlijk last van vliegen (zoals je net zag) dus heb ik vorig jaar een superhippe paarse vliegendeken voor haar gekocht. De eerste keer dat ik hem opdeed moest ik bijna bekopen met mijn leven, maar ze leek net wel blij hem om te krijgen
.
Florence is een beetje the godmother van stal en heel verwend.
safina schreef:EsmeeBlom schreef:Funny story, Florence is namelijk niet zadelmak en had tot vorig jaar ook nooit een deken of iets dergelijks opgehad. Nu heeft de dame altijd behoorlijk last van vliegen (zoals je net zag) dus heb ik vorig jaar een superhippe paarse vliegendeken voor haar gekocht. De eerste keer dat ik hem opdeed moest ik bijna bekopen met mijn leven, maar ze leek net wel blij hem om te krijgen
.
Florence is een beetje the godmother van stal en heel verwend.
Paars, wauw! Jammer dat het geen kleurenbeelden zijn.