Ben heel benieuwd wat sonneke van plan is
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

De ph, uier en temperatuur blijft overal zo'n beetje hetzelfde. Ja, uiers lijken er al aardig op hè? Die bovenste is van Sonneke; lijkt voller op de foto dan het in werkelijkheid is, zeker de spenen. Die daaronder is Bonneke, daaronder Sjirkje. Die is qua uier het verst, maar ook dat zie je er op de foto niet helemaal vanaf.
Je kon mij wegdragen, vooral om de toon waarop hij dat zei. Die zat echt nog half in zijn slaap....
Arianne schreef:Petra, alles nog rustig. Sjirkje heeft een behoorlijk vol en hard uier, Bonneke gaat ook nog wel wat vooruit en zelfs Candora heeft opeens een uiertje, alleen zitten daar de spenen nog heel hoog.
Hoe gaat het met Vera Pretty? Lijkt het er al aan te komen? En nog steeds weinig last van valse alarmen.
Purkie, tuurlijk snap ik best wat je bedoelt. Alleen zie ik niet in waarom ik met kwalitatief goede merries dan niet meer zou mogen fokken. Wij zijn zeer bewust bezig met verbetering van het ras en hebben voor onze pony's nog een ruime afzetmarkt; naar bijna elke pony in de wei is recent gevraagd of we die wilden verkopen. We fokken echt voor onszelf en natuurlijk hoort daarbij dat je soms moet verkopen. Ik voel me niet aangevallen door jouw opmerking, maar denk dat dit vooral gevraagd moet worden bij mensen die minder bewust fokken, of met slechte ouders. Maar zo heeft iedereen zijn mening over dit verhaal
Vannacht maar extra checken dan. Pompiedom...