Het is wel met een klein apparaatje gedaan, want de grote vind ze eng. Het ging zo goed, gelijk maar haar flanken gedaan. Nu was ze braaf dus van profiteren
Dit was de eerste keer dat ik flanken heb geschoren. Het ziet er altijd zo makkelijk uit als ik foto's van anderen zie, maar dat viel me nog best tegen haha.Heb nogal veel bij haar buik weggehaald zag ik op het einde en ook vrij hoog geschoren. Eens moet de eerst keer zijn dus mooi is anders
maar als het maar functioneel is!
Dan hebben we ook de eerste uier-foto's
Silver dag 281

Violetta 274 dag

Isabella dag 277.Je kan wel goed zien dat ze een maiden merrie is.

Jenske dag 269

Maar vandaag vond ik het toch wel even leuk wat foto's van de dames te plaatsen, in jawel....de sneeuw! Het sneeuwt hier al heel de dag, dus ondertussen ligt er al een mooie dikke laag

De camera's werken nog niet helemaal zoals ik wil, dus daar passen we nog even wat op aan. Zal van de week een foto plaatsen hoe het er vanaf de camera uitziet!
dacht dat ik het dit jaar niet ging zien en tot nu toe klopt het
en zie ik het alleen vanuit mijn scherm
wat een pak sneeuw!!!
zo bij jou is het prachtig!! Hou maar daar
Dacht trouwens dat je veel verder weg woonde hah
En over 1,5 week kan het al veilig geboren worden, wauw de tijd vliegt! Voor mijn gevoel is het nog lang niet zo ver..
Ze krijgt al merriebrokken, wortelen en zo goed als onbeperkt arm (bijna droog/hooiachtig) kuilgras. Daarnaast staat ze natuurlijk op de wei overdag, maar die is zo goed als kaal. Maar ben bang als er straks een veulen bij staat er na een tijdje niet heel veel van haar over blijft.. De rest van de merries zien er gewoon prima uit.
(het staat volgens mij op de zak).