Ik ben wel erg benieuwd naar het veulen. Hengst vind ik -van de foto's- een leuk ding om te zien en Champagne is één van mijn favoriete kleurtjes!

Ik hoop dat het veulen het kleurtje ook meekrijgt!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

kiwiwitje schreef:Ga effe lekker ergens anders iemand zwart lopen maken! Beetje triest van jezelf he. Dat jij zo'n onkunde hebt dat jij niet door een wintervacht van een jonge grote hengst heen kan kijken, daar kan niemand iets aan doen! Daarnaast heb ik bij TS de hengst regelmatig gezien en gevolgd. En dan heb jij het lef om nu te zeggen dat jij het paard in een slechte staat gekocht hebt? pleur op joh.. Ga lekker zielig zitten doen met jezelf en vecht de rest lekker via pb uit.

Authentic schreef:Even serieus dames. Als dit paard bruin was geweest, had hij nooit zijn ballen zo lang mogen houden.

Luna2006 schreef:Kkalter; er is duidelijk te zien dat je ermee aan het werk bent. Ook een paard dat vast zit mag niet werken. Dat kan elke goede Osteo je zeggen. Als men belooft niet te rijden doe je dat gewoon niet!
TS voortaan gewoon een contract maken voor zoiets, dan kunnen ze lekker dokken als ze het toch doen en jij erachter komt
Kunnen we nu allemaal terug gaan genieten van Fab haar dracht? Fab en Knowie zijn 2 hele knappe paarden en TS gaat er sowieso een heel leuk veulen aan hebben. Vorig veulen heeft ook heel goed uitgepakt dus TS heeft echt wel verstand van een kruising maken.
graaag