Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
hoe gaat het met wings? Vind ze het allemaal nog goed?
ze lijkt nog helemaal nergens last van te hebben en is met 'rijden' nog altijd fris en vrolijk
zoals je hierboven ziet is ee al een goklijstje dus ik heb je er bij gezet!
we hebben hem in de winkel ook met de teksten; junior, naughty boy of princess maar ik vond grandpix het leukst ook omdat ik natuurlijk nog niet weet wat het word! Zooo verleidelijk als je in een paardenwinkel werkt haha
Lief halstertje heb je ook gekocht! Mooie kleurtjes voor bij een bruine merrie

Venthe schreef:Vandaag een mega cute veulenhalstertje gekochtwe hebben hem in de winkel ook met de teksten; junior, naughty boy of princess maar ik vond grandpix het leukst ook omdat ik natuurlijk nog niet weet wat het word! Zooo verleidelijk als je in een paardenwinkel werkt haha
[ [url=m/bVmQe3.jpg]Afbeelding[/url] ]

als ik aan het rijden ben en ik draaf recht op de spiegel af zie ik haar buik echt van links naar rechts gaan haha. Venthe heeft gelukkig ook nog nergens last van 
dan heeft ze nog 2 maandjes de tijd om te acclimatiseren

" Vindt Venthe zelf ook dat ze topzwaar is? 
wel begint ze nu wat luier te worden 
en dan heeft ze nog 2 maandjes om te wennen (denk niet dat ze echt hoeft te wennen want het is onze oude pension stal waar ze bijna haar hele leven heeft gestaan haha). 

Is ze zo lief als ze eruit ziet?
Als ze vrijdag naar haar beval adres gaat zal ik weer nieuwe foto's maken 
. Ze heeft nu een stal met luik naar buiten, het paard wat naast haar staat dat wisselt nogal (mijn vriend verkoopt ze best snel weer dus elke keer een nieuwe). Als er dan een nieuwe naast staat is de eerste dagen echt lelijk tegen het andere paard, die mag dan ook echt niet met zijn kop naar buiten kijken van haar
maar na een paar dagen ontdooit ze weer en kan ze zo af en toe ermee staan knuffelen. Gek beest
ik volg!