Yolande haar toekomstige rijpony's groeien gewoon rustig door inderdaad. Nog maar een paar maandjes voor ze er uit rollen (hopelijk).
Laura, ik wacht geduldig af. Ze zijn wel allebei wat bitchyer. Gaan dus afwachten wat er uit komt.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
AniekR schreef:Katja, ja ik vind hem ook erg mooi. Ze zijn zo leuk samen.
Lies was vrijdag verdoofd voor de gebitscontrole, hadden we even als enige in de stal gelaten om wat bij te komen. Komen we weer buiten, is Roos onder een draadje door gegaan om er bij te kunnen staan
EF, nou, dat vind ik een mooie uitkomst. Dus ga ik mee akkoord. Ik ga voor het "gemak" nog maar gewoon uit van twee hengstveulens
KittyDylan, zie geen foto in je profiel, maar kan heel goed. Vind de meeste Now Or Never's wel wat van elkaar weghebbenHeitrak's Marvin (vader van Lies) is er ook eentje en dat zie je ook in zijn nakomelingen veel wel weer.
Welshponyfan, leuk hoor! Ook een Boginov dan, neem ik aan?
[ [url=m/q4JuAN.jpg]Afbeelding[/url] ]
In ieder geval wil ik iedereen die hier meeleest alvast fijne feestdagen wensen! En op naar een kerstkaartje met mooie veulenfoto's er op!