Wat heeft ze al een mooie buik! Ik vind haar sowieso een mooi paardje. Normaal ben ik niet zo van de Arabieren, maar haar vind ik echt wat hebben! Wel spannend hè, de laatste twee maanden nu?
Dank je wel Ja we gaan nu exact de laatste 2 maanden in. Ben erg benieuwd hoe ronder ze nog gaat worden. Word nu heel erg spannend. We gaan volgende week alvast de stal in orde maken. Ben zo benieuwd wat eruit gaat komen.
Hihi dat filmpje! Winnys paddock vriendinnetje doet dit ook altijd. Je kan maar jeuk hebben toch? Ze ziet er wel echt top uit! Ben heel nieuwsgierig wat er uit komt!
Ik filmde eigenlijk omdat ze tegenwoordig zo lastig op staat na het rollen haha tot grote frustratie van haar maar had niet verwacht dat ze even uitgebreid jeuk aan haar billen krijgt..
Gezien en 15 min bij ons vandaan een stal is met rhino en diverse overleden veulens ben ik wel heel blij als we de laatste loodjes voorbij zijn. Laatst had ze een dagje diaree.. man wat een stress gelijk. Volgende dag was het over en geen koorts of verhoging gehad... niet leuk.. Is het er dan is het er en kan je toch weinig doen maar toch hoop je dat het jou straatje voorbij gaat..
Dus hopen we dat ukkie gezond en wel nog even lekker blijft zitten