Ik hoop het we gaan zo weer naar stal om het eventjes aan te kijken. Maar denk dat ik vanavond thuis slaap en morgen het ga bekijken... tenzij ik straks anders denke schoonouders wonen dichterbij dan moet ik daar maar gaan slapen
Ik zit op een mooie op een grote wolk. Wat fijn dat we er bij mochten zijn en eventjes toch mee konden helpen bij de geboorte. Mimi is gespoten voor de nageboorte dus dat is even afwachten... ze heeft daar wel veel last van en is totaly gesloopt nu.. maar ze maken het goed. Ik probeer nu me ogen efen dicht te doen
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 29-04-16 06:47
Gefeliciteerd!!!! Mis even of het een hengstje of een merrie is?
NienSCHaap
Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-16 06:53
Neonlight schreef:
Gefeliciteerd!!!! Mis even of het een hengstje of een merrie is?
Vanwege een weddenschap maken we morge het geslacht bekend door middel van beschuit met muisjes maar ik stuur natuurlijk een berichtje.
Van harte gefeliciteerd met jullie kleine spruit En heel veel plezier met jullie grote vreugde wolk. Fijn dat de dierenarts al geweest is, komt het er nu vast gauw af. Ik hoop dat jullie nog een paar uurtjes slaap mee pakken en daarna volop kunnen kunnen gaan genieten van dit prachtige kindje en Mimi
Gefeliciteerd! Hopelijk is de nageboorte er inmiddels vanaf en kunnen jullie lekker genieten
NienSCHaap
Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-16 08:47
Ik heb gelukkig even me ogen dicht gehad. Maar helaas is de na geboorte er nog niet vanaf bij Mimi en komt de dierenarts zo om dus te gaan pellen. Correctie waarschijnlijk word dat ritje kliniek Wel balen dat de na geboorte er zo slecht vanaf wil komen, hoop dat Mimi zich straks weet beter voelt. Veulen maakt het gelukkig goed en het geslacht is een Hengstje hihi ik kan het nu wel zeggen..