Ik hoop dat je er niks ernstigs aan hebt overgehouden zeg En dat je nog typt zegt niks: dat kan ook met één vinger terwijl je verder compleet in het gips zit
Ik zag het topic toevallig voorbij komen. Normaalnlees ik niet zo aandachtig maar nu ben ik erg nieuwsgierig geworden! Maar hopelijk heb jezelf niks ergs?
Dat duurt nog wel een week voor we het weten vrees ik..
EmptyWords
Geplaatst: 18-06-15 12:14
Suelza schreef:
Gevalletje "Missie mislukt..."
Suelza schreef:
Yaralisa schreef:
Deze update was wel erg kort
We want more!
Ik moet minimaal een jaar volmaken
maw... het zit er nog niet in en we moeten nog en maand wachten op de volgende hengstigheid
smileydees
Geplaatst: 18-06-15 12:15
met een sumai pak naar binnen gaan helpt waarschijnlijk ook niet? Dan gaan er waarschijnlijk al alarmbellen rinkelen bij Una..... Hoop dat het niet je al net pas genezen been is geweest?
My_Lady
Geplaatst: 18-06-15 13:42
Ahhhh heb alle updates verslonden in de hoop dat op de laatste pagina nog een updat stond. Helaas nu moet ik in spanning afwachten tot er weer een update is,spannend
Hoop dat je niet teveel schade hebt aan jezelf en het kwakkie er alsnog in krijgt.
Syrianda
Nu denk ik aan TS die van top tot teen in het gips zit, met één enkele vinger erbuiten om bokt verhalen te typen.... Sorry
Spannend weer hoor TS! Enne, dat jaar voltypen hoeft niet perse hoor. Denk dat er nog genoeg bij komt. Voortaan maar geen paarden meer naast de kleine zetten.