ahh als ik haar zo zit is ze er echt klaar meer , maar is toch echt heel breed, ik hoop voor je merrie dat het veulentje er snel en gezond is.
BusyMissy
Geplaatst: 06-05-15 11:12
Zie ik nu een klein harsje op de laatste uierfoto? Ons veulen is gisternacht geboren. Je bent nu de laatste die ik heb gevolgd omdat de merries ongeveer gelijk liepen qua dracht en nog geen veulentje heeft Kan toch echt niet lang meer duren nu, ze heeft zelfs je 4 mei al laten verlopen.... Sterkte met de laatste loodjes, ze is het veulen vast tot in de puntjes aan het afwerken voor je!
Hmm.. als het zover is komt het vanzelf zeggen ze.. Maar als je twijfels hebt (wat logisch is gezien de 12 maanden dracht) bel je toch gewoon een DA..? In het ergste geval zet het opvoelen de bevalling in gang..
Ik kan me nl voorstellen dat je je twijfels hebt..
Ik moet wel zeggen dat mijn merrie na een aantal zeer onrustige nachten ook ineens opvallend rustig was voor twee nachten (ervanuitgaande dat het vannacht of morgen een keer door gaat hier)
Maar hoe dan ook...volg je gevoel. Voelt het niet goed...gewoon bellen. Heel veel succes!
igor001
Geplaatst: 06-05-15 22:41
Ach, het arme ding Hopelijk komt het er snel uit. Beessie lijkt er helemaal klaar mee.