[Onverwachts drachtig] Gewaagde combinatie Caballo X Mila

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

soully

Re: [Onverwachts drachtig] Gewaagde combinatie Caballo X Mila

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 22:27

Hoe is het nu?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-15 23:39

Mila vandaag, ze is echt gigantisch breed. Qua uier nog steeds geen verandering
Afbeelding

Anonymous86

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-15 23:41

Och jeetje arme pony. Sorry maar die hoeven. Zien die er nou zo slecht uit of ben ik kippig :\

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-15 23:43

Waaraan zie je dat haar hoeven er slecht uitzien?

Anonymous86

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-15 23:45

Ik ben shetlander hoeven gewend dus misschien ligt t aan mij maar ik vind ze erg lang. En afgebrokkeld uit zien

Bambolina

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 00:36

Ik snap wel dat het die indruk geeft. Uit proportie, breed, plat. Geeft de indruk van een verkeerde hoefstand. Hoeft allemaal niet meteen te betekenen dat ze daadwerkelijk slechte hoeven heeft of dat ze er last van heeft, maar je ziet ze liever anders voor dit formaat pony. Wel éen van de redenen dat ik echt niet snap dat hier een hengst op is gezet. Maar goed da's ook niet jullie keuze geweest heb ik begrepen :)

ilaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 01:51

Hoeven lijken erg lang en plat zo op de foto. Kan ook aan de foto liggen natuurlijk :)

Maar ik ben wel heel benieuwd! Had zelf deze combi niet geprobeerd maar apart is het wel dus nieuwsgierig wat dat gaat worden!
Wie weet pakt het juist wel goed uit :) ik ga duimen dat alles goed gaat :)

Foss

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 05:01

Aparte combinatie hoop dat alles goed afloopt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 07:21

Is ze wel opgevoeld Ts?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 08:29

DeMolenhoek schreef:
Is ze wel opgevoeld Ts?

Ja,

hoezo?

Ik denk dat de foto erg vertekend. Hoeven zijn gewoon prima.

En als er een pony gekocht word die blijkt drachtig te zijn geweest kunnen we daar niet veel aan doen he..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 08:39

Hoezo? Het zou niet de eerste zijn die drachtig toont maar het niet is :) Hoop dat het veulen er snel is.

Coberlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 08:42

Mijn collega heeft vorig jaar ook zo'n shet gehad. Maakte zelfs uier en alles!
Veulen kwam toch maar niet. Dus laten opvoelen, bleek ze helemaal niet drachtig :')

Ben benieuwd naar Mila!

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 08:44

Volgens mij is er al meerdere keren bevestigd dat ze drachtig is..
Toch ? :)

Ts, wanneer is ze ongeveer uitgerekend?

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 09:04

Er is volgens mij al gemeld dat de dierenarts was geweest en dat die had gezegd dat het veulen goed lag? Dus ik snap de vraag hiernaar ook niet.. Mila heeft niet heel geweldige hoefvormen, maar haar hoeven zien er zoals ze voor haar zijn prima uit. :)

Bambolina

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 10:23

Ik vind het juist op deze foto nog meevallen vergeleken met andere foto's. Paard heeft gewoon rare hoeven. Maar als ze er geen last van heeft, prima toch? T' was ook niet als aanval bedoeld..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 12:32

Volgens nij heb ik het al eerder gemelddat er bevestigd is dat er een veulen Is. Maar kom anders zelf even langs als je twijfelt aan onze dierenarts?

Ze was de 28e van Maart uitgerekend. We kunnen niet meer doen dan afwachten

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 12:44

Cimmy als ze 25 april gedekt is zit ze nu op 349 dagen, sommige houden het erg lang col!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 12:53

Blingh schreef:
Volgens nij heb ik het al eerder gemelddat er bevestigd is dat er een veulen Is. Maar kom anders zelf even langs als je twijfelt aan onze dierenarts?

Vandaar die giftigheid in jouw reactie opeens? Ik heb een normale vraag gesteld omdat ik er had overgelezen. Heb helemaal niets in discussie getrokken. Als je op zo een manier omgaat met andere mensen, nou... :n

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 13:01

DeMolenhoek schreef:
Blingh schreef:

Vandaar die giftigheid in jouw reactie opeens? Ik heb een normale vraag gesteld omdat ik er had overgelezen. Heb helemaal niets in discussie getrokken. Als je op zo een manier omgaat met andere mensen, nou... :n

Nou TS opent toch niet zomaar een topic met dat haar pony toch drachtig blijkt te zijn :+ Ik zou er ook een beetje moe van worden als mensen dan plompverloren gaan vragen of je wel zo snugger bent geweest om je pony op te laten voelen/drachtig te laten scannen + dan ook nog even weten te melden dat ze niet de eerste merrie zou zijn die drachtig toont maar het niet is.
Ze is toch niet helemaal op haar achterhoofd gevallen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 13:12

Moest je eens goed hebben gelezen had je gezien dat er bij het openen van dit topic nog geen dierenarts was bijgeweest. Toen had enkel de staleigenares gezegd dat er een veulen in zat. Maar goed, ik zal wel niet snugger zijn :+

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 13:14

Nee maar het staat toch duidelijk in een van haar berichten. Maargoed, niet iedereen heeft zin om dat even door te kijken voor je bepaalde vragen stelt natuurlijk. My bad

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 13:17

Oh ja? Dan mag jij eens laten zien waar staat dat ze opgevoeld is? Ja, dat de dierenarts is geweest en het veulen goed ligt. Ken genoeg dierenarts die op het einde niet meer durven opvoelen voor een miskraam te voorkomen en zich baseren op de omvangen en houding van de buik. Zal waarschijnlijk te weinig veulens hebben gefokt om er wat van te weten :+

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 13:21

Nouja als jij die dierenarts in twijfel wilt trekken prima, maar ik kan me voorstellen dat TS een beetje moe van dat gezever wordt over mensen die het beter denken te weten terwijl er gewoon een DA bij is geweest.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 13:27

En waar lees jij weer dat ik de dierenarts in twijfel trek? Er staat nergens duidelijk dat de dierenarts heeft opgevoeld. Dus, ik stelde die vraag gewoon. Zo simpel is het. Niet meer, niet minder. Met een simpele ja was Ts er vanaf geweest. Blijkbaar vindt jij het gewoon weer leuk van alles uit zijn context te trekken want je leest en ziet dingen die er gewoon niet staan.

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 13:31

Ja dat is mijn favoriete dagbesteding :+

Ik geef alleen aan dat ik wel begrijp waarom TS zo reageerde, niets meer niets minder